onsdag 15. februar 2017

Lag flotte kreative bordkort !



Snart er våren her og noen planlegger konfirmasjon, eller kanskje dåp eller bryllup? 
Her har jeg funnet frem litt inspirasjon til bordkort som kanskje ikke er helt tradisjonelle;) 


Det flotte bildet av festpyntet  bord  fant jeg HER.


Bordkort som ligner på Shoppingposer fant jeg HER


Lag blomster av papir som disse HER



Eller hva med denne varianten HER


Tenk først ut hvilket tema og  farger du ønsker og sett igang å produsere:) 



 Bordkort kan lages enkelt og fint med små sløyfer, slike som på bildet over .


Eller du kan gjøre det litt mer avansert som på bildet HER


Lag små båter av blåskjell og papir! 
SÅ dekorativt! 
Bildet fant jeg HER




Gi gjestene en litt kjærlighet ;) 
som HER



Denne syntes jeg er morsom! 
Ideen fant jeg HER



Bordkortholdere som ser ut som marmor
finner du oppskrift på HER


Ingenting løser opp stemningen rundt bordet som disse morsomme bordkortene! 
Dyrefigurer spraymalt i ønskelig farge:) 
Bildet fant jeg HER






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar