onsdag 7. september 2016

HEKLEDE KURVER MED HAMPTRÅD

Dette er ett håndarbeid som både er morsomt og praktisk!
Dessuten tar det ganske kort tid og det hjelper jo på motivasjonen for mange;) 

Lag dem i forskjellige størrelser og bruk dem til oppbevaring,
 eller så passer de også  perfekt som gaver med feks. ett såpestykke og hjemmelagede kluter!

 


Denne gule kule kurven finner du oppskrift på HER


Disse kurvene passer hjemme hos de aller fleste og er superenkle å lage. 
HER fant jeg dem.

( siden er tysk så om du vil prøve oppskriften, 
pass på å trykk på " oversett til norsk " 
som kommer som egen fane øverst på skjermen)



Hekle store kurver med hamptau og tråd! 
HER finner du oppskrift


HER 
finner du den perfekte kurven for strikketøyet ditt:) 
Bruk ett gammelt lærbelte som hanker. 



Flotte boller laget av hamp fant jeg HER
Desverre fant jeg ingen oppskrift,
 men ta en titt på siden for inspirasjon.




Pynt kurvene med koselige blonder eller sløyfebånd 
og bruk dem som potteskulere ,
 bilde fant jeg HER


Du kan såklart også hekle med bomullsgarn som disse HER


Hekle på hank så kan du lett henge opp kurvene slik som på bilde HER 
Oppskrift på lignende kurv fant jeg HER







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar