onsdag 9. august 2017

LAG KREATIVE KUNSTVERK MED TRÅD OG SPIKER

Jeg husker fortsatt da jeg fikk lage et geometrisk trådbilde på barneskolen, 
det er tidskrevende men utrolig facinerende.
Perfekt syssel på regnværsdager!


Går du inn HER ser du steg for steg fremgangsmåte på hvordan du lager et bilde med tråd og spiker. 
Under har jeg funnet frem flotte eksempler for å få din kreativitet igang:) 


Denne nydelige ballerinaen fant jeg  HER


Flamingo er sommerens interiørhit! 
Lag ditt eget bilde som HER


Kule kaktuser fant jeg HER


En flott gave til en hestejente. 
Her har man brukt motsatt teknikk :) 


Denne er jo superfin til jul, se mer HER



Jeg syntes denne HER  er så morsom!
Følg linken for flere ideer.


Bland flere teknikker som man har gjort HER
Mal platen og legg til detaljer med andre materialer.
 Bruk knapper, perler, stener, mynter eller hva du måtte ønske . 


Har du plukket mange skjell i sommer ? 
HER har de blitt brukt på en morsom og dekorativ måte!


Dette HER er et virkelig kunsverk! 


Har du laget slike tråbilder før?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar