torsdag 1. september 2016

LAG FIGURER AV KONGLER- PERFEKT HØSTSYSSEL MED BARNA

Sommeren er offisielt over og jeg gleder meg til massevis av morsomme, 
kreative høstsysler fremover:) 
Ta en tur ut i skogen og plukk kongler i forskjellige størrelser,
 allerede her settes fantasien garantert igang da man begynner å se for seg
hva konglen skal bli utifra størrelser og former.
La dem tørke inne noen dagen og sett så igang.

Jeg liker så godt slike aktiviteter som alle kan bli med på.




Skjønne, morsomme pinnsvin fant jeg HER



Lag ekorn som kanskje også kan henge på juletre senere? 
Oppskrift på denne fant jeg desverre ikke men jeg fant en  lignende HER




kule flaggermus finner du  HER
Disse er jo supre å pynte med til Halloween også:)



Snøugle finner du oppskrift på HER





Ugler og kalkuner er supermorsomt også som borddekorasjon!



Denne edderkoppen får meg til å smile, se hvordan den er laget HER


Vil du lage noe annet en dyr er  disse skogsfeene flotte syntes jeg 
Ta en titt HER


Og HER





Har du større barn eller vil lage noe selv kan du bytte ut filt og piperensere med ståltråd og perler slik som HER









 Disse fant jeg HER Sammen med MANGE flotte  ideer man kan prøve seg på i høst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar