onsdag 16. november 2016

Dekorative julekalendere i skandinavisk stil!

Desember nærmer seg med stormskritt og jeg er nok ikke alene når jeg sitter å fantaserer om en stressfri og rolig førjulstid..
Det blir kanskje ikke så enkelt,
 MEN Her har jeg ihvertfall funnet frem ideér til 
julekalendere som får meg til å glede meg til å finne frem pynt,
 kjenne duften av svibler og pepperkaker. 
Disse kalenderne er nissefrie og fokuset er på naturmaterialer du kan finne ute.



Dette bildet er så utrolig koselig!
Stigen er hjemmelaget .
Ta en titt på den vakre bloggen HER



En broderiramme er ett flott utgangspunkt for en gavelkalender.
Ta en titt HER



Denne kalenderen syntes jeg er så vakker! 
ta en titt HER


Denne kalenderen kan du bruke om og om igjen..
HER fant jeg den



Denne lille byen er jo like flott uten gaver ..
Bildet fant jeg HER og jeg anbefaler på det sterkeste å
 ta en titt på denne magiske bloggen.


Koselig og nostalgisk, syntes de forskjellige fargene i posene gjør den så flott! 
Bildet fant jeg  HER




Så enkelt og så vakkert!
kremmerhus hengt opp i en kvist .
Om dere er interiørintereserte anbefaler jeg å kikke innom denne bloggen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar