mandag 5. september 2016

MODELER MED SILK CLAY


SILK CLAY  er ett utrolig morsomt materiale som kan brukes av store og små! 
I dette innlegget har jeg lagt vekt på ideer som ungdommer og voksne kan ha glede av :) 



Lag flotte smykker med Silk clay og stempler.
Ta en titt 



Bruk isbitformer eller lignende til å lage flotte magneter til kjøleskapet.
Med kjevle og pepperkakeformer kan bruke dem som detaljer til kort, gaver eller i bilder.
ta en titt HER


Blader og blomsteravtrykk skaper de nydeligste kunstverk:) 
Ideen fant jeg HER



Bruk avtrykkene til å lage støpeformer som du enten kan støpe såper eller smykker i,
ideen fant jeg HER


Dekk en potte med silk clay og lag ditt eget mønster, du kan bruke stempel, korken på en tusj ( som vist på bilde her),  hjulet på en lekebil, en strikkepinne..  ideen fant jeg  HER


Og så tilslutt litt inspirasjon for deg som vil ha med barna:


Samlet dere steiner i sommer? 
Sett dem sammen og skap de herligste skapninger med Silk clay:)




Alle disse barnslige, herlige bildene fant jeg HER


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar