onsdag 29. mars 2017

INSPIRASJON - KORT TIL ENHVER ANLEDNING

Her har jeg funnet frem inspirerende, kreative kort  til forskjellige anledninger.
Desverre er det ikke fremgangsmåte/ oppskrift på alle linkene
 så disse må dere bruke til inspirasjon:) 
kanskje kommer du på noen enda flottere ideér som du vil dele med oss?


Kjenner du noen som fyller år nå snart? 
Eller kanskje du vil sende noen en liten påskehilsen 
Kortet fant jeg HER


Denne ideén passer jo flott til konfirmaten! 
Eller lag bordkort.
Bildet fant jeg  HER


Skal du i bryllup ? 
HER fant jeg mange flotte kort!



Tenk å sende ut invitasjoner eller kort som dette, 
eller send en spesiell hilsen til bruden.
Bildet fant jeg HER


Så enkelt og så fint! 
Kortet fant jeg HER



Supersøte kort til babyshower, nyfødt eller dåp! 






Kjenner du en som elsker å bake? 
Eller Inviter til gourmetmiddag med dette kortet HER


Spre litt kjærlighet! 
Dette kortet er jo perfekt til alle de som skal spre vingene sine og ut å reise! 


Kjenner du en som elsker te?
Eller hva med å invitere jentegjengen på teselskap? 
Bildene fant jeg HER




Morsomme skjortekort finner du oppskrift på HER


Det perfekte kortet for storfiskeren fant jeg HER



Denne ideén HER syntes jeg var så flott! 
Lag en kjole av sommerfugler :) 


Ett kort til med sommerfugler, siden det er vår! 
Bildet fant jeg HER









1 kommentar:

  1. Bello blog
    Podra enviarme boletines??
    loredana2607@gmail.com
    Gracias

    SvarSlett