onsdag 8. mars 2017

GULE STRIKKE PROSJEKTER

Jeg elsker påske og har derfor begynt nedtelling :)  
Det jeg liker best er at luften er full av vår og forventniger
 , det spirer på trærne og snøen drypper.
påskeegg og krim på tv.
Man kan kose seg i solveggen og forhåpentligvis droppe de tyngste vinterklærne.
 Disse fine gule prosjektene kan du enten kan kose deg med i påsken eller kanskje du vil ha dem ferdig til bruk! 


Enkelt og søtt skjerf med store pom poms /dusker 
fant jeg HER




For de som  er litt mere drevne på strikk og mønster er denne halsen og matchende hansker kanskje ett passende prosjekt?
Oppskrift finner du HER


Deilige pulsvarmere og tykk hette/ hals 
finner du oppskrift på HER


Genser med flettemønster- i påskegult! 
Denne ønsker jeg meg:) 
Oppskrift finner du HER


Tøfler med gule detaljer, 
perfekt enten du feirer påske på fjellet eller hjemme! 
Oppskrift finner du HER


Denne lua kan du fint bruke utenom påske også;) 
Oppskrift finner du HER




Enkelt , men lekkert pledd til baby !
Perfekt prosjekt  for deg som ikke har strikket så mye før.
Eller perfekt for deg som skal sitte i solveggen å strikke videre.
Oppskrift fant jeg HER






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar