fredag 10. mars 2017

BORDPYNT I GLADE FARGER

Kanskje planlegger du dåp, konfirmasjon, brullup eller ett annet festlig lag? 
Her har jeg samlet ideér til bordpynt du kan lage selv i herlige glade farger! 



Søtere enn dette blir det vel ikke?
Jeg falt ihvertfall pladask for denne ideén!
Bildet fant jeg HER



Lag små vimpelrekker på lysglass med teip eller bruk papirbiter og decoupage.
Bildet fant jeg  HER


Lag fine vifter med servietter eller silkepapir.
Bildet fant jeg HER


Eller hva med disse viftene du kan ha stående i glass utover bordet?
Bildet fant jeg HER




Gamle hermetikkbokser får nytt liv om du dekker dem med papir, 
servietter eller stoff .
Fest med lim eller decoupagelim og knyt på små sløyfer! 
Bildet fant jeg HER


Har du ikke hermetikkbokser kan du bruke samme ide´på  vaser, glass eller flasker  som her HER




Med silkepapir i forskjellige grønnfarger, sommerfugler og decoupage kan du lage disse flotte lysholderene som roper vår ! 
Bildet fant jeg HER


veldig søt ide´ å bruke ett gammelt noteark syntes jeg! 
Perfekt til en musikkglad konfirmant?
Bilde fant jeg HER


Hermetikkbokser spraymalt i gyldene toner, så enkelt og lekkert! 
Bilde fant jeg  HER


En nydelig dekorasjon til fest som skal stå ved påsketider! 


Sløyfer laget av servietter er en morsom ide´!
Bilde fant jeg HER



Dette bildet blir jeg så glad av! 
Vifter laget av servietter i glade farger og mønster er den 
perfekte pynt til barnebursdag!
Bilde fant jeg HER





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar