onsdag 8. februar 2017

Lag egne dekorasjoner og bordkort til konfirmanten- gutte inspirert.


Har du en konfirmant i hus er det greit å begynne å tenke på invitasjoner, bordkort og dekorasjoner nå:) 
Om konfirmanten har en hobby han virkelig setter pris på er jo dette ett flott utgangspunkt å bruke som tema til festen.

Som på bildet over ,  er ingenting overlatt til tilfeldighetene;) 


Stilige smokingkort fant jeg HER



Denne varianten som jeg fant HER er nok litt enklere, men like fin spør du meg!



Ønsker du ett litt mer rustikt utseende syntes jeg disse er flotte! 
Passer både til gutter og jenter .
Inspirasjonen fant jeg HER

Litt i samme stil er bildet under, 
enkle gaveesker som også brukes som bordkort! 
kanskje man kan gjemme en liten ting til gjestene i esken?




For unge friluftsfantaster er denne ideen HER perfekt! 



Denne kan såklart passe til både gutter og jenter.
vil man pynte det litt opp kan man jo dekorere kortene med perler eller blonder, alt utifra hvilket tema dere velger. Bildet fant jeg HER


Disse HER er både enkle og vakre, passer perfekt til de som er glad i natur,
 kyst og båtliv.







Stilig og elegant og ikke minst gjenomført tema i sort/ hvitt! 




Lag menyark til å pynte bestikket. 
Bildet fant jeg HER



Eller hva med å brette serviettene som disse slipsene?
Se fremgangsmåte HER


Eller sett prikken over i´en med ett sløyfebånd
som bildet jeg fant HER







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar