mandag 2. januar 2017

BLI INSPIRERT: MAL MED AKVARELL

VELKOMMEN 2017 ! 

Endelig er det nye året her "med blanke ark og fargestifter tæl" ;) 
Denne måneden kommer jeg til å fokusere på kunstmaling og tegning her på bloggen.
Kanskje er du allerede en dreven tegner eller maler,
 eller kanskje du har ett mål om å bli det?


Det finnes jo massevis av "tutorials "og kurs innen akvarellmaling, men det viktigste er jo rett og slett å sette igang og øve,øve,øve..

Her har jeg funnet frem ett knippe nydelige akvareller som gjør at jeg blir superinspirert til å finne frem malepensler og farger.
 jeg håper du også blir det!



Mal lag på lag og skap magiske landskap..
bilde fant jeg HER



sukk...så vakkert! 
Jeg elsker de forskjellige lillatonene!
Bildet fant jeg HER




Følger du denne linken HER kan du lære deg å male vakre kranser.



Dette bildet HER gjør at akvarell ser så lett ut...
Øvelse gjør mester! 




Følger du denne linken HER lærer du hvordan du kan male dette flotte bildet.




Bruk akvarellfargene til å lage fine bakgrunner til bildene dine, 
eller lag siluetter som HER


Dette bildet liker jeg så godt! 
Det setter igang fantasi og skaperglede..
Bildet fant jeg HER


Dette ser sååå gøy ut! 
Lær hvordan du maler bildet HER


Fjær er forsatt i vinden, lær hvordan du maler dem HER



Mal og la penselen trylle frem himmel,nordlys,
 fjell og landskap slik som bildet jeg fant 







1 kommentar:

  1. Hi, May I used your painting of the pine trees as a cover for my Christmas CD?
    Thank you!
    Julie Hanney
    juliehanney@gmail.com

    SvarSlett