onsdag 8. juni 2016

PYNT TIL FEST MED SJØTEMA


SNART er det st. Hans og for meg betyr det å dra ned på brygga, 
se båtkortesje og spise reker.
Hva passer vel bedre enn litt inspirasjon til sommerfesten?



Disse skal jeg absolutt lage iløpet av sommeren!
Lysene finner du oppskrift på HER


se video av hvordan du lager kransen  HER


Lær hvordan du lager ett dekorativt fiskenett HER
Legg det på bordet, heng det i taket eller på veggen.




Disse morsomme fiskene lager du lett selv! Ta en titt HER



Maritime knuter er utrolig dekorativt, 
se hvordan du lager den HER



Disse fantastiske fiskene fant jeg HER 
men det er desverre ingen oppskrift på dem.
jeg tror allikevel det ikke bør være så vanskelig å lage dem.
Tegn en "mønsterfisk" og bruk forskjellig restestoff.
Tegn/ mal  på øyne med tekstilmaling:)




HER fant jeg disse morsomme sorte fiskene!
sy dem av og tegn på mønster :)



Drivved er fint hele året, se hvordan du lager disse HER






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar